Monday, January 30, 2012

پیام یک مجاهد رجوی


بر قاطبه اهالی بالاترین واضح و مبرهن است که ما مجاهدین مجازی کلا اهل شعاریم. لابد یکی از شعار های معروف ما رو هم زیاد شنیدید که اشرف کانون مقاومت مردم ایران است. برامون هم مهم نیست که به شعار های ما چقدر می خندید. بر ما واضح و مبرهن است که هرکی به ما بخنده مزدور رژیم و وابسته به اطلاعات، سپاه، نیاک، مالکی، بنی صدر، رضا پهلوی، جنبش سبز، حزب توده، جدا شده از مجاهدین، فداییان، اصلاح طلب، دانشجو، کارمند، کارگر و غیره است.
علی ایحال تصمیم گرفتیم به شما اطلاع بدیم که قرار است شعار ما تغییر کند. بروید خوشحال باشید که ما شعارمون رو پیشاپیش به اطلاع شما می رسونیم. مسئولیت شوکه شدن شما با ما نیست. شعار جدید ما اینه : کمپ لیبرتی کانون مقاومت مردم ایران خواهد بود.
ما تصمیم گرفتیم پیشاپیش و تا قبل از رفتن به کمپ کذایی فوق این شعار را انتخاب کنیم و جا بندازیم. خوب چون هنوز نرفتیم نمی تونیم بگیم است. باید بگیم خواهد بود.
به اطلاع مخالفینان هم می رسانیم که ما می خواهیم از لیست تروریستی خارج شویم لذا کیفر دادن شما بماند برای فردا که ایران رو گرفتیم. لابد می گویید تضمینی نیست که ما ایرانو بگیریم. در اونصورت در لیست تروریستی می مانیم!

No comments:

Post a Comment