Wednesday, December 7, 2011

نقض حقوق بشر در پادگان اقدس

آنچه در پادگان اقدس می گذرد جنایت است و بس. به همین مناسبت برخی کلیدواژه ها را بصورت خودجوش گردهم آورده ایم. باشد که اقدس برجا باشد.

اقدسی های قهرمان. چو اقدس نباشد تن من مباد. اقدس قلب تپنده انقلاب. مالکی مرگ به نیرنگ تو خون پت اقدسی می چکد از چنگ تو. ای کاش من هم اقدسی بودم. اقدسی ها یاران واقعی امام زمان. بحث اقدس در شورای امنیت. جوانان اقدس نشان ایران. در همبستگی با اقدس. رژیم ضد اقدسی. اقدس سلامت می کنم جان را فدایت می کنم. اقدسیا دلاورند رزمنده شیر باورن. بهترین فرزتدان ایران زمین در اقدس. اقدس نقطه پایان رژیم. خامنه ای از اقدس می ترسد. اقدس شهر قدس. شکنجه روانی ساکنان اقدس. کشور ها ساکنان اقدس را بپذیرند. عاشورا در اقدس. لطفا به اقدس مهلت بدهید. امواج خروشان انقلاب فقط در اقدس. نیرو های عراقی آماده حمله به اقدس

No comments:

Post a Comment