Saturday, August 20, 2011

ابقای گروه تروریستی مجاهدین در لیست وزارت خارجه آمریکا نوید بخش مبارزه بی امان تر با رژیم جمهوری اسلامی و نفی هرگونه ولایت فقیه است


آی پی ديجيتال وبسایت اداره اطلاعات بين المللی وزارت امور خارجه ايالات متحده گزارش مربوط به سازمانهای تروریستی سال 2010 را جهت بازبینی و مرور عمومی روی وبسایت خود قرار داده است. به عنوان یک وبلاگ نویس که اخبار مرتبط با این گروه را دنبال می کند می توانم بگویم هیچ یک از ملاک های عمومی مرتبط با این گروه تغییری نکرده و حتی افول نیز داشته است. به نحوی که باید تروریسم سایبری را نیز به کارکرد های فرقه ی بسته ی مجاهدین افزود. آنها اخیرا  در فضای اینترنت به مخالفین خود حمله و به تخریب و ترور شخصیتی می پردازند.
یکی از بخش های گزارش وزارت خارجه در ارتباط با فرقه گرایی مجاهدین است. امری که به گواه کسانی که بتازگی موفق به فرار از اشرف شده اند از سال گذشته تا کنون به مراتب وخیم تر شده است.  
از آنجا که وابستگان به مجاهدین خلق سعی خواهند کرد تا این لینک هم مانند سایر اخبار منتقد ایشان دیده نشود، متن انگلیسی همین متن را به وزارت خارجه ایالات متحده ارسال می کنم. 


لینک منبع:
http://iipdigital.usembassy.gov/st/persian/texttrans/2011/08/20110819180810x0.6781384.html#axzz1VjbHyeJJ

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. دوست عزیر خبر درست است وزارت امور خارجه امریکا هرساله لیست سال قبل راباز بینی می کند که درآن یا کاهش ویا افزایش ایجاد می گردد بنابراین گروه رجوی دربازبینی سال 2011 مجددا ابقا شده وگرنه دلیلی ندارد لیست سال گذشته امسال پست گردد... تردید نکن اعضای این باند درتلاش برای بی اثرکردن این خبر هستند .......

    ReplyDelete