Monday, August 15, 2011

کیهان شریعتمداری به کمک مجاهدین خلق می آید



روزنامه کثیف الانتشار کیهان با انتشار مقاله ای ضمن حمله به سایت کلمه و جنبش آزادی خواهی مردم ایران نگرانی خود را بابت از منفور تر شدن فرقه ی رجوی ابراز کرد.
این مقاله در خور تامل نشان می دهد سیاستگذاران اصلی رژیم نه تنها مایل به حفظ مجاهدین خلق هستند بلکه تضعیف این سازمان ضد ایرانی را به ضرر خود می دانند. پر واضح است که رژیم ایران از اپوزیسیون منفور و مطرود مجاهدین خلق برای بقا استفاده می کند و بسیار مایل است هر نوع حرکت آزادی خواهانه واقعی را به این  سازمان – فرقه منتسب کند تا ضمن سرکوب بیشتر، هویت جنبش مردمی را مورد حمله قرار دهد.
در این مقاله به شیوه ی کیهان سعی شده است جنبش عمومی که پس از انتخابات شکل گرفت را منتسب به مجاهدین خلق جلوه دهد. نماینده خامنه ای در این باره می نویسد: اگر آنها به تصریح کلمه منافق مسلم هستند، چرا فتنه گران را منافق به توان دو  تلقی نکنیم؟
بارها تصریح شده است که هر حکومت دیکتاتور و توتالیتر همانند رژیم ایران از وجود یک اپوزیسیون منفور و تروریست ماب استقبال می کند. چنین اپوزیسیون هایی شانس بقا و تنفس در اختیار رژیم خودکامه قرار می دهند و ابزار سرکوب بیشتر هستند.
می توان چنین ارزیابی کرد که رژیم تهران در طی 30 سال گذشته هیچگاه مایل به نابودی کامل مجاهدین نبوده و تنها آنان را بصورت محدود و در عین حال متحرک لازمه بقای خود دیده است.
مطلب منتشر شده در روزنامه کیهان بخوبی سوزش جریان حاکم را از ابراز تنفر نسبت به مجاهدین نشان می دهد. جا دارد به جمله ای از سرمقاله سایت کلمه اشاره کرد: مجاهدین خلق پیش از این که مطرود دولت باشند، منفور و مطرود ملت ایران هستند.  
 لینک عکس مقاله ی کیهان:
http://i52.tinypic.com/2ntfujr.jpg

No comments:

Post a Comment