Saturday, July 9, 2011

پایگاه های مجاهدین خلق در اروپا از نظر روابط انسانی و شستشوی مغزی هیچ تفاوتی با پادگان اشرف ندارد.




شاید برای بسیاری از خوانندگان شبکه های اجتماعی این سئوال پیش آمده باشد که نحوه دفاع هواداران و اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق از این سازمان بغایت دگم و فناتیک است. نخست باید دانست فعالیت های اینترنتی در این گروه همگی سازمان یافته و در چارچوب اسلوب های خاصی هستند. با این دیدگاه می توان افزود کسانی که از سوی مجاهدین مامور می شوند پای شبکه های اجتماعی و حتا وبسایت های خبری پیام بگذارند کسانی هستند که از نظر ایدئولوژیک استاندارد های لازم برای اتصال به اینترنت را دارا می باشند. این افراد دستچین می شوند تا در اینترنت بچرخند و در دفاع از مجاهدین بنویسند.
این آدم ها نه در ایران هستند و نه در اشرف. اینها در اروپا و در پایگاه های در بسته مجاهدین خلق زندگی می کنند. پایگاه منظور یک یا چند خانه و آپارتمان معمولا کنار هم است که موقع ورود و خروج هم باید هماهنگ کنند.
پس ببینید محیطی که این افراد در آن زندگی می کنند چقدر بسته است که چنین محصولاتی را ارائه می دهد. البته همه کسانی که از سازمان رجوی جدا شده اند و آن را فرقه می دانند در مقالات خود می نویسند که در این فضا های نیمه نظامی در اروپا  مراسم فرقه ای مانند صبحگاه، شامگاه، جلسه انتقاد از خود و غیره برپا می شود.
قویا معتقدم کسانی که با تعصب غیر عقلانی از شخص و یا جریانی دفاع می کنند نیازمند کمک های روانپزشکی می باشند. با توجه به نحوه رفتار تیم سایبری مجاهدین که تنها با بسیجیان خامنه ای قابل مقایسه است، برای این اسرا در اروپا آرزوی سلامتی فوری دارم.



No comments:

Post a Comment