Wednesday, January 18, 2012

گفتگو با یک برادر مجاهد

این گفتگو در یک فضای مجازی پیش آمد. بدون توضیح بیشتر خودتان قضاوت کنید. 


من : اطاعت محض شما از رجوی و نحوه توصیفتان از او همان پرستش ولایت فقیه است.
او: شما تضاد دارید و خمینی زده شده اید.
من: منظورم اینه که شما رجوی رو ولی فقیه خودتان می دونید...
او: این تناقض شماست. برادر مسعود نوک پیکان تکامل و حرکت بسوی انقلاب نوین مردم ایرانه
من: من پرسیدم که آیا رجوی تصمیم گیرنده و رهبر تام الاختیار کسانی است که در اشرف گیر کردند؟
او: اشرف نقطه کانونی انقلاب و نقطه اتکا و امید مردم ایران برای سرنگونی است
من: خوب این کانون و نقطه چرا بجای اینکه توی ایران باشه توی عراقه؟
او: برو گمشو مزدور

1 comment:

  1. شرمنده من از یکی از مطالب قشنگ شما به اسم "عناوین خیابان ها و اماکن تهران پس از تسلط مجاهدین "بدون اسم بردن از وبلاگت استفاده کردم اما قضیه اینه که من این مطلب را از طریق ایمیل از یک دوست گرفتم بدون اینکه بدونم مال شماست بهش اضافه کردم و زدم تووبلاگ پوزش میخوام عزیز به این میگن دزدی ناخواسته و ندانسته حالا بگو برای
    مجازاتش باید چی کار کنم ؟

    وبلاگ حسن زبل
    HTTP://HASANZEBEL.BLOGFA.COM

    ReplyDelete